Gdy zaczynamy pracę z afiliacją słyszymy wiele o własnej stronie, budowaniu brandingu, wiarygodności, czy też po prostu o utworzeniu w pełni bezpiecznego i działającego przekierowania dla adresów zablokowanych na poszczególnych internetowych platformach (dotyczy to często Facebook.com).

Te wszystkie aspekty łączy fakt już posiadanej domeny oraz także zawartości treści, które zamieszczone są na serwerze. W końcu, aby nasza reklama konwertowała, niezbędne jest do niej odpowiednie podejście oraz także dokładne wykonanie. Zachowaniu kilku zasad spójnych, dobór narzędzi odpowiednich oraz dopasowanie contentu do kampanii promowanych pozwoli na promocję skuteczną, jak i także na uzyskanie znacznie większej skuteczności.

Jeśli się zdecydujemy na użycie Landing Page to uzyskamy takie korzyści jak:

Cel przyświecający właśnie korzystaniu z Landing Page jest w zasadzie jeden: zdobywanie, jak i także przekierowanie odbiorców, a więc naszych potencjalnych klientów. Dla wydawców proces pierwszej konfiguracji strony technicznej, wydawać się może bardzo, ale to bardzo trudny. Jednak wprowadzając stopniowo zmiany zobaczymy, że praktyka się okaże o wiele łatwiejsza, a czas sam w sobie potrzebny do wznowienia działań to około kilku godzin od zarejestrowania domeny. Jednak zacznijmy od samego początku.

Wybór i podział docelowej strony

Rozpoczynając pracę nad stworzeniem pierwszej strony Landing Page, musimy się dowiedzieć kilku bardzo istotnych informacji o podziale, jak i także możliwościach jakie uzyskać możemy korzystając z jego poszczególnych typów.

Landing Page typu Click Through

Pierwszym rozwiązaniem najpopularniejszym, stosowanym od wielu lat w afiliacji jest Landing Page typu Click Through. Jego zadaniem jest zachęcenie odbiorcy do aktywności przez kliknięcie przycisku CTA, który prowadzi najczęściej bezpośrednio do przekierowania. Ma na celu to przechwycenie użytkownika oraz także przekonanie go do korzystania dalszego z naszych kampanii oraz ofert.

Blokowanie domen afiliacyjnych ofert trwa już od wielu, wielu lat. Nie wszystkie kampanie oraz także promocyjne działania wydawców sprzyjają regulaminom znanych serwisów. Dlatego też informacja o naruszaniu zasad, czy też witrynie niebezpiecznej, dla wydawcy początkującego nie powinna być problemem dzięki zastosowaniu właśnie rozwiązania Clisk Through.

Proste przekierowywanie razem z zachęceniem oraz poinformowaniem naszego odbiorcy o dalszej ofercie pozwala w pełni na uniknięcie problemu domen afiliacyjnych zablokowanych i w bardzo prosty sposób ułatwia nawet promocję na Instagramie, Facebooku oraz także innych platformach social media.

Czytaj również: Najlepsze narzędzia do ankiet online lub najlepsza platforma do eventów online

Koniecznością jest tutaj zachowanie kilku zasad. Musimy zadbać o zachęcające treści, responsywność wykonywanego LP oraz także odpowiedni wygląd.

Landing Page typu Lead Generation

Celem głównym Landing Page typu Lead Generation (Lead Gen), jest integracja z użytkownikiem oraz zachęcenie go do reakcji przy pozostawieniu jednoczesnym swoich podstawowych kontaktowych danych.

Generowanie leadów w postaci adresów e-mail pozyskiwanych, numerów telefonów czy też imion, jak i także innych informacji dodatkowych, zezwala na cały szereg korzyści, które płyną z ich wykorzystania późniejszego w marketingowych celach. Należy także pamiętać, że Landing Page Lead Generation może mieć niezależny charakter oraz występować pod osobną domeną, związaną niekoniecznie z kampanią promowaną.

Musimy wiedzieć: koniecznością do marketingu dalszego jest uzyskanie oczywiście zgody użytkownika do przechowywania oraz wykorzystywania jego danych.

Dlatego też pamiętajmy, aby w formularzu zamieścić stosowną adnotację w samym oparciu o dane, które zamierzamy wykorzystać. Wiele przykładów takowych formularzy zauważyć możemy pośród istniejących już reklam e-booków, informacji o nowych produktach oraz różnych nowościach, jak i także zapisów na webinar.

Czy zauważamy różnicę? Na pewno. Jak widzimy można wszelkie zależności wyjaśnić prostym językiem.

Chcesz rozbudować powyższy artykuł o nowe ważne informacje dla naszych użytkowników? Napisz do nas reklama@afiliat.pl z chęcią rozpoczniemy nową współpracę.